Cila është vlera e X?

skyactiv-x

X= fuqia për të bërë diferencën

Skyactiv-X është një motor që ndryshon gjithçka. Inxhinierët tanë  patën sukses atje ku të tjerët dështuan. Skyactiv-X djeg benzinë në mënyrë më efikase falë ndezjes së kompresimit të kontrolluar nga shkëndija (SPCCI). Bën më shumë energji por prodhon më pak shkarkime dhe përdor më pak karburant sesa një motor i rregullt me benzinë për një makinë edhe më të mirë pa kompromis.

Aftësia në drejtim

180PS*

Një motor me benzinë 180ps i lehtë dhe reagues

Efiçenca

KOMBINUAR 52.3MPG *

Ekonomi e shkëlqyeshme e karburantit.

Emetimet

NGA 96G / KM CO2 *

Drejtoni me një ndërgjegje më të pastër falë shkarkimeve të ulta.

Aftësia në drejtim

180PS*

Një motor me benzinë 180ps i lehtë dhe reagues

Efiçenca

KOMBINUAR 52.3MPG *

Ekonomi e shkëlqyeshme e karburantit.

Emetimet

NGA 96G / KM CO2 *

Drejtoni me një ndërgjegje më të pastër falë shkarkimeve të ulta.

Si funksionon

Skyactiv-X përdor një teknologji unike Mazda të quajtur Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI)

spcci

SPCCI kombinon efikasitetin e karburantit të një naftë me fuqinë dhe lëvizjen e një motori me benzinë. Motori kalon në mënyrë të përsosur midis ndezjes konvencionale të shkëndijës dhe një mënyre të ndezjes së kompresimit, ku një përzierje e lehtë e karburantit-ajrit është e ngjeshur në mënyrë që të digjet edhe më me efikasitet. Më e mira e të dy botëve.

Më e mira e naftës dhe benzinës në një

Skyactiv-X është një motor benzinë i rrotullueshëm, i fuqishëm, por thith karburantin si një naftë.Është e përgjegjshme, efikase dhe më miqësore me mjedisin.

FAQ SKYACTIV-X

ÇFARË ËSHTË SKYACTIV-X?

Skyactiv-X është motori ynë i ri revolucionar i benzinës, i cili prodhon energji të lartë, me shkarkime të ulëta. Tani është më e këndshme të drejtosh makinën, me më pak karburant.

SI FUNKSIONON?

Skyactiv-X mbështetet në një teknologji të zhvilluar nga Mazda të quajtur Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI). Një përzierje jashtëzakonisht e lehtë e karburantit dhe ajrit kompresohen në një presion jashtëzakonisht të lartë. Një shkëndijë ndez më pas një sasi shumë të vogël, të dendur të karburantit, e cila ngre më tej nxehtësinë dhe presionin në cilindër, duke bërë që karburanti i mbetur të ndizet nën presion (si një naftë). Karburantit digjet më shpejt dhe më plotësisht në mënyrë që të keni performancë më të mirë dhe më pak shkarkime sesa një motor konvencional.

SI MUND TË JETË MË EKONOMIK POR DHE TË PRODHOJË MË SHUMË FUQI?

Përgjigja është në ajër. Një motor normal benzine përzien ajrin dhe benzinën në raportin 14.7: 1, por Skyactiv përdor një përzierje tepër të lehtë deri në 40: 1 kur punon në modalitetin SPCCI. Më shumë ajër, më pak karburant është e barabartë me ekonomi më të mirë dhe më shumë energji.

A KAM NEVOJË TË NDRYSHOJ MËNYRËN SE SI DREJTOJ PËR TË MARRË MË TË MIRËN PREJ SAJ?

Jo. Skyactiv-X është krijuar për të kryer në botën reale, jo vetëm një laborator testimi. Shumicën e kohës do të funksionojë në modalitetin SPCCI për efikasitet maksimal, por kur doni të merrni maksimumin e energjisë në dispozicion motori do të kalojë pa ndërprerje në një mënyrë ndezjeje të shkëndijës, duke ofruar një performancë fantastike.

A SHKARKOHET SKYACTIV-X?

Jo, por ekziston një super ngarkues i vogël i cili ndihmon në presionin e ajrit në motor kur funksionon në modalitetin SPCCI. Asnjë turbo nuk do të thotë se nuk ka vonesë, vetëm një rritje intuitive e energjisë deri në vijën e kuqe .

FAQ MAZDA M HIBRID

Çfarë është Mazda Hybrid?

Është teknologjia jonë e butë hibride. Ajo përdor një Gjenerator të vogël të integruar të fillimit (ISG) për të kapur energjinë që harxhohet normalisht gjatë frenimit dhe e ruan atë për të furnizuar me energji sistemet elektrike të makinës, duke zvogëluar ngarkesën në motor dhe duke kursyer karburant në proçes.

Si punon?

Kur ngadalësoni, gjeneratori i integruar i motorit fillestar prodhon energji elektrike e cila ruhet në një bateri 24 volt. Kjo energji elektrike përdoret për një numër qëllimesh, përfshirë ndezjen e motorit dhe dhënien e një forme të vogël kur tërhiqeni. Gjithashtu mund të furnizojë me energji sistemet elektrike të makinës.

A do të duhet të drejtoj makinën ndryshe?

Aspak, por mund të vëreni që drejtoni më mirë. Me ndihmën e motorit elektrik tërheqja nga një vendndodhje është më e lehtë, dhe kur ndërroni marshin motori gjithashtu siguron një nxitje që i bën ndryshimet e ingranazheve më të buta.

A do të duhet ta ngarkoj?

Jo. Bateria karikohet kur drejtoni - por vetëm kur ngadalësoni, kështu që kurrë nuk e merr energjinë nga motori.

A kushton më shumë?

Jo. Mazda M Hybrid është standard në të gjitha modelet me benzinë Mazda2, Mazda3 dhe Mazda CX-30, përfshirë automjetet Skyactiv-X. 

MAZDA CX-30

Mazda CX-30 është SUV i parë kompakt që ofrohet me motorin revolucionar Skyactiv-X. Me hapësirë për të gjithë familjen, por ende plotëson nevojat dhe dëshirat tuaja si drejtues, Mazda CX-30 është një automjet unik

Mazda3

Mazda3 tani është në dispozicion me motorin inovativr Skyactiv-X. Me një rritje të performancës, tani është edhe më e këndshme për të drejtuar, me efikasitet të shtuar të karburantit dhe performances pa dëmtuar mjedisin.

1Makinat e treguara mund të mos jenë të njëjta me modelet e destinuara për tregun shqiptar. Ngjyrat dhe veçoritë e caktuara të brendshme dhe të jashtme të paraqitura mund të ndryshojnë nga modeli aktual dhe makinat mund të pajisen me shtesa opsionale.

Të gjitha çmimet e paraqitura janë çmime të rekomanduara jo detyruese nga Mazda Motor, përfshirë TVSH-në (20%) dhe Taksa speciale. Për shkak të kompleksitetit të llogaritjes së taksave, mund të ndodhin mospërputhje të caktuara, kështu që pyesni dealer-in tuaj Mazda për çmimin e saktë të një modeli të veçantë.