Pyetje të shpeshta

Shihni pyetjet më të shpeshta në lidhje me produktet dhe shërbimet Mazda, gjeni detajet e kontaktit dhe lidhjet e referencës për pyetjet tuaja. Përdorni ikonat plus në të djathtë për të parë përgjigjen e një pyetjeje specifike nga lista më poshtë: 

Rreth Mazdës tuaj

Kam nevojë për manualin e pronarit Mazda. Ku mund të gjej një të ri?

Ju mund të gjeni një version PDF të Manualit tuaj të Pronarit online këtu. Mjafton të zgjidhni modelin tuaj, klikoni në skedën 'Manualët' dhe shkarkoni skedarin përkatës. Do të zbuloni gjithashtu disa udhëzime video me informacion të dobishëm në lidhje me tiparet e Mazda-s tuaj.


Ju lutemi kontaktoni koncesionarin tuaj lokal të Mazda-s ose Riparuesin e Autorizuar që mund t'ju ndihmojë. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu. 

Po kërkoj detaje rreth pajisjeve të automjeteve Mazda, specifikimet dhe çmimet?

Ju mund të gjeni informacion të detajuar në lidhje me modelet Mazda, specifikimet e tyre, pajisjet, nivelet dhe çmimet, si dhe foto të pjesës së brendshme dhe të jashtme të Mazda-s në këtë faqe. Mjafton të klikoni te skeda "Makina" nga menuja sipër dhe zgjidhni automjetin që ju intereson. Ju gjithashtu mund të ndërtoni Mazda-n tuaj me specifikimet e preferuara këtu ose të vizitoni një koncesionar të Mazda-s. 

Si mund të marr një broshurë MAZDA?

Ne mund t'ju dërgojmë me kënaqësi një broshurë Mazda me postë. Thjesht zgjidhni modelin që ju intereson dhe plotësoni detajet tuaja këtu. Ju gjithashtu mund të shkarkoni një kopje dixhitale të broshurës për të cilën jeni të interesuar, duke klikuar tek Makina> modeli që keni zgjedhur> Kërkoni një broshurë> Shkarkoni një PDF. 

Kemi lënë ndonjë pyetje?

Nëse keni një pyetje në lidhje me makinën tuaj, ju mund të Kontaktoni Mazda-n direkt ose të flisni me Koncesionarin tuaj Mazda ose Riparuesin e Autorizuar që do t'ju ndihmojnë me pyetjet tuaja. Kontaktoni Mazda-n duke përdorur detajet e mundësuara në faqen tonë "Na Kontaktoni". 

Si mund të gjej sallën e ekspozimit apo koncesionarin më të afërt MAZDA?

Ne kemi salla ekspozimi dhe koncesionarë Mazda në të gjithë vendin. Ju mund të gjeni vendodhjen më të afërt në faqen "Gjeni një koncesionar". Thjesht shkruani emrin e qytetit tuaj dhe ne do të shfaqim një listë të përfaqësive më të afërta sipas vendndodhjes. 

Aksidente dhe riparime

Çfarë duhet të bëj në rast dëmtimi?

Në rast dëmtimi të automjetit tuaj Mazda, ju lutem kontaktoni programin tonë Mazda të Kujdesit Pas Aksidentit, "Call Mazda First" në numrin 0800 015 0367 ose kontaktoni koncesionarin tuaj lokal Mazda.

Makina nuk ndizet dhe mendoj se ka rënë bateria. Çfarë mund të bëj?

Nëse automjeti juaj është ende nën garanci, ju do të përfitoni nga Ndihma Rrugore Evropiane Mazda dhe mund të shfrytëzoni këtë shërbim duke telefonuar në numrin 0800 051 2395. Ose kontaktoni koncesionarin tuaj lokal Mazda apo riparuesin e autorizuar, të cilët mund t'ju ndihmojnë. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu. 

Mazda ime është vjedhur. Si mund të ndihmojë Mazda?

Në rast të një vjedhjeje të automjetit, ju lutemi kontaktoni së pari policinë, pastaj telefononi kompaninë tuaj të sigurimeve. Ju lutemi kontaktoni koncesionarin tuaj nëse keni nevojë për specifikime të hollësishme të automjetit tuaj, për mbështetje me vlerësimin e automjetit tuaj me kompaninë e sigurimeve ose dëshironi të diskutoni opsionet e zëvendësimit të automjetit. 

A mund të rezervoj pjesë të makinës time përmes MAZDA MD?

Jo, Pjesët origjinale të Mazda-s mund të merren vetëm nga një koncesionar i Mazda-s ose një Riparues i Autorizuar. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu. 

Si mund të blej asistencë rrugore Mazda?

Për të zgjatur asistencën tuaj rrugore, ju lutemi kontaktoni koncesionarin tuaj lokal Mazda. 

Si mund ta zgjas garancinë e automjetit dhe çfarë mbulon ajo?

Ju mund të blini një Garanci të Zgjatur për automjetin tuaj në fund të periudhës së garancisë nga prodhuesi. Ju lutemi kontaktoni koncesionarin tuaj për opsionet e Garancisë së Zgjatur të Mazda-s tuaj. 

Tekniket dhe kthimi

Cili është lloji i duhur i naftës për makinën time?

Lloji i duhur i naftës për automjetin tuaj varet nga modeli dhe mosha e Mazda-s tuaj. Ju lutem, konsultohuni me manualin e pronarit ose koncesionarin lokal të Mazda-s apo Riparuesin e Autorizuar, për të marrë informacione specifike. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu. 

A mundet një koncesionar i Mazda-s të kontrollojë dhe të bëjë mbushjen e automjetit tim me naftë?

Koncesionari juaj lokal Mazda ose Riparuesi i Autorizuar mund t'ju ndihmojë me kontrollimin dhe mbushjen me naftë. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu. 

Kë mund të kontaktoj për informacione specifike teknike?

Koncesionari juaj lokal Mazda ose Riparuesi i Autorizuar do të jetë në gjendje t'ju ndihmojë. Në rast se nuk kanë informacion, ata mund ta marrin nga zyra jonë qendrore. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu. 

Pse konsumi im i karburantit ndryshon nga shifrat e publikuara nga Mazda?

Testet aktuale MPG janë krijuar për t'ju mundësuar juve një mënyrë të thjeshtë për të krahasuar performancën midis modeleve të reja. Për ta bërë këtë me saktësi, testet duhet të kryhen në të njëjtën mënyrë, pavarësisht nga prodhuesi, modeli apo edhe vendi në të cilin është kryer prova. E vetmja mënyrë që Komisioni Evropian mund të sigurojë që prodhuesit po testojnë të gjithë në të njëjtën mënyrë, është të përcaktojë përdorimin e një prove me makineri rrotulluese të kryer në kushte laboratorike. Kjo e mban gjithçka konstante; temperaturën e ambientit, stilin e ngarjes dhe kushtet e ngarkimit të automjetit, mes të tjerash.

Duke qenë se testet kryhen në këtë mënyrë, ju do të shihni disa ndryshime midis testit laboratorik dhe performancës në jetën reale. Këto ndryshime mund të jenë më të mira ose më të këqija se rezultatet e publikuara laboratorike, në varësi të një sërë faktorësh. Për më shumë informacion mbi mënyrën se si llogaritet testi standard i konsumit të karburantit, vizitoni skemën e testimit të karburantit.

Nëse mendoni se Mazda juaj nuk po performon siç duhet dhe se mund të ketë një problem teknik që po ndikon në harxhimin e karburantit, ju lutemi kontaktoni koncesionarin tuaj Mazda; ose për këshilla se si të bëni përmirësime në koston e karburantit, ju lutem vizitoni këshillat për ngarjen ekologjike.

Pse rrotullimet e motorit janë të larta në ndezjen fillestare?

Motori SKYACTIVE ka një numër të madh rrotullimesh kur është i ftohtë dhe kjo është normale. Kjo përmendet në Manualin e Pronarit të automjetit, sepse pas ndezjes së një motori të ftohtë, shpejtësia e motorit rritet dhe mund të dëgjohet një tingull ulëritës nga pjesa e motorit. Kjo bëhet për të pastruar më mirë gazrat e shkarkimit dhe nuk tregon se ka ndonjë defekt.

Ftohtësia fillestare përcaktohet nga ftohësi, presioni barometrik dhe temperatura e ajrit të jashtëm dhe për këtë arsye mund të mos ndodhë çdo mëngjes ose në çdo ndezje pasi makina ka qenë e fikur për pak kohë. 

Blerja

Si mund të gjej sallën e ekspozimit apo koncesionarin më të afërt MAZDA?

Ne kemi salla ekspozimi dhe koncesionarë Mazda në të gjithë vendin. Ju mund të gjeni vendodhjen më të afërt në faqen "Gjeni një koncesionar". Thjesht shkruani kodin tuaj postar dhe ne do të shfaqim një listë të përfaqësive më të afërta sipas vendndodhjes tuaj. 

Si mund të marr një broshurë MAZDA?

Ne mund t'ju dërgojmë me kënaqësi një broshurë Mazda me postë. Thjesht zgjidhni modelin që ju intereson dhe plotësoni detajet tuaja këtu. Ju gjithashtu mund të shkarkoni një kopje dixhitale të broshurës për të cilën jeni të interesuar, duke klikuar tek Makina> modeli që keni zgjedhur> Kërkoni një broshurë> Shkarkoni një PDF. 

Si mund të rezervoj një provë për ngarjen e automjetit?

Është e lehtë të rezervoni online një provë për ngarjen e Mazda-s. Thjesht vizitoni faqen tonë për provën e ngarjes, pastaj zgjidhni modelin që dëshironi të provoni, zgjidhni koncesionarin më të përshtatshëm për ju dhe lini detajet tuaja të kontaktit. Ne më pas do t'ju dërgojmë me email një konfirmim dhe koncesionari juaj i preferuar do të jetë në kontakt për të rregulluar një vend të caktuar për kohën e provës që është i përshtatshëm për ju. 

Ku mund të gjej informacion financimi për blerjen ose marrjen me qira të një Mazda të re?

Opsionet aktuale të financimit, ofertat dhe opsionet e qirasë janë renditur këtu. Për informacione të mëtejshme, ju lutem kontaktoni me koncesionarin tuaj lokal.

Po kërkoj detaje rreth pajisjeve të automjeteve Mazda, specifikimet dhe çmimet?

Ju mund të gjeni informacion të detajuar në lidhje me modelet Mazda, specifikimet e tyre, pajisjet, nivelet dhe çmimet, si dhe foto të pjesës së brendshme dhe të jashtme të Mazda-s në këtë faqe. Mjafton të klikoni te skeda "Makina" nga menuja sipër dhe zgjidhni automjetin që ju intereson. Ju gjithashtu mund të ndërtoni Mazda-n tuaj me specifikimet e preferuara këtu ose të vizitoni një koncesionar të Mazda-s. 

Sa kushtojnë automjetet Mazda?

Mazda ka një gamë të gjerë modelesh, secili me specifikime që mund t'i përshtaten nevojave tuaja. Kjo do të thotë se çmimet për Mazda-n e zgjedhur nga ju, mund të ndryshojnë, prandaj mënyra më e mirë për të krijuar një ide se sa kushton Mazda juaj ideale, është duke vizituar konfiguruesin tonë të makinës. Një vlerësim i saktë i çmimit për automjetin Mazda sipas zgjedhjes tuaj, mund të sigurohet nga një koncesionar Mazda. 

Shërbimet dhe mirëmbajtja

Sa shpesh duhet ta dërgoj në servis Mazda-n time?

Intervalet e shërbimit për Mazda-n tuaj ndryshojnë në varësi të modelit të automjetit tuaj. Klikoni këtu për të parë oraret e Shërbimit Mazda ose këshillohuni me koncesionarin tuaj. Ju lutem, vini re se orari i servisit Mazda vlen për të gjitha automjetet e reja dhe duhet të respektohet në mënyrë që të ruani garancinë e prodhuesit ose garancinë e zgjatur. 

Ku mund ta dërgoj për mirëmbajtje Mazda-n time?

Ne ju rekomandojmë që Mazda juaj të kontrollohet nga një koncesionar i Mazda-s, pasi i gjithë stafi ka marrë trajnimin e duhur, përdor mjetet e specializuara të Mazda-s dhe ka përvojë në kujdesin për gamën e plotë të automjeteve Mazda. Nuk është e detyrueshme për zotëruesit e Mazda-s që automjetet e tyre të kontrollohen për mirëmbajtje nga një koncesionar i Mazda-s, kështu që nëse vendosni që automjeti juaj të kontrollohet jashtë rrjetit tonë, është e rëndësishme të siguroheni që çdo pjesë këmbimi e instaluar, të jetë pjesë origjinale e Mazda-s, ose pjesë me një cilësi ekuivalente, për të përmbushur kërkesat e garancisë. Është gjithashtu e nevojshme që të merrni një faturë të hollësishme të shërbimit që rendit pjesët dhe vajrat e përdorur në shërbim, pasi ky informacion mund të kërkohet nëse keni nevojë të bëni një kërkesë garancie. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu.

Cilat janë përfitimet e përdorimit të pjesëve origjinale të këmbimit Mazda?

Pjesët origjinale të Mazda-s janë projektuar, prodhuar dhe testuar në gamën e plotë të automjeteve Mazda. Instaluar nga teknikët tanë të specializuar për mjetet Mazda, cilësia e pjesëve origjinale të Mazda-s, siguron besueshmëri dhe performancë. Të gjitha pjesët origjinale të Mazda-s kanë çmime konkurruese dhe plotësojnë standardet e cilësisë së lartë të Mazda-s, dhe shoqërohen me një garanci dy vjeçare për t'ju dhënë qetësi të plotë. Për të mësuar më shumë rreth pjesëve origjinale të Mazda-s, klikoni këtu. 

Sa kushton një shërbim servisi Mazda?

Koncesionarët tanë Mazda janë biznese të pavarura dhe për këtë arsye i specifikojnë tarifat e tyre të punës. Ne ju rekomandojmë të flisni me koncesionarin tuaj lokal, i cili do t'ju këshillojë me kënaqësi mbi kostot e mundshme. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu. 

Pse duhet ta dërgoj për servis Mazda-n time në një koncesionar Mazda?

Ne jemi të përkushtuar për ta mbajtur Mazda-n tuaj të sigurt dhe të besueshme. Të gjithë teknikët e punësuar nga koncesionarët Mazda, janë trajnuar për produktet Mazda në qendrën tonë të posaçme të trajnimit. Ky trajnim, i kombinuar me veglat e nevojshme të specializuara dhe azhurnimet e rregullta të produkteve, siguron që Mazda juaj të mirëmbahet ose riparohet me standardet më të larta.

A duhet t'i dërgojnë klientët makinat e tyre tek serviset e koncesionarëve Mazda?

Nuk është e detyrueshme për zotëruesit e Mazda-s që t'i dërgojnë për servis automjetet e tyre tek një koncesionar Mazda, megjithatë kjo rekomandohet fuqimisht pasi të gjithë teknikët e punësuar nga koncesionarët Mazda, janë trajnuar për produktet Mazda në qendrën tonë të posaçme të trajnimit. Ky trajnim, i kombinuar me veglat e nevojshme të posaçme dhe azhurnimet e rregullta të produkteve, sigurojnë që Mazda juaj të mirëmbahet ose riparohet me standardet më të larta.

Kam kaluar një nga datat e kontrollit të servisit. Çfarë ndodh tani?

Shërbimet e humbura duhet të diskutohen me koncesionarin tuaj lokal Mazda pasi kjo mund të ndikojë në garancinë e automjetit tuaj. Është e rëndësishme që orari i servisit të kthehet në normalitet sa më shpejt të jetë e mundur. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu. 

Çfarë është një regjistër i shërbimit dixhital (DSR)?

Regjistri i Shërbimit Dixhital i Mazda-s është një broshurë inovative e shërbimit elektronik, e cila zëvendëson broshurën tradicionale. Pas çdo shërbimi, do të merrni një printim të azhurnuar me konfirmimin e shërbimit dhe çdo punë që është kryer. Mësoni më shumë rreth Regjistrave të Shërbimit Dixhital këtu.

Nëse automjeti juaj është ndërtuar pas 31 dhjetorit 1997 dhe është regjistruar para 1 korrikut 2006, ju mund të zgjidhni të regjistroni historikun e ardhshëm të shërbimit të automjetit tuaj duke përdorur sistemin DSR. DSR është standard për të gjitha automjetet e regjistruara nga 1 korriku 2006.

Koncesionari juaj Mazda ose riparuesi i pavarur mund të listojë makinën tuaj në sistem kur të keni shërbimin e radhës. Mësoni më shumë rreth Regjistrave të Shërbimit Dixhital këtu. 

Cilat automjete Mazda janë të vlefshme për regjistrin e shërbimit dixhital (DSR)?

DSR është standard për të gjitha automjetet e regjistruara nga 1 korriku 2006. Nëse automjeti juaj është ndërtuar pas 31 dhjetorit 1997 dhe është regjistruar para 1 korrikut 2006, ju gjithashtu mund të zgjidhni të regjistroni historikun e ardhshëm të shërbimit të automjetit tuaj duke përdorur sistemin DSR. Thjesht pyesni koncesionarin tuaj Mazda ose riparuesin e autorizuar që të listojë makinën tuaj në sistem kur të keni servisin e radhës. 

Unë kam marrë një numër të personalizuar targe. Si ta regjistroj këtë me Mazda-n?

Për t'u siguruar që kemi informacionin e saktë për automjetin tuaj, sigurohuni që të na kontaktoni me shkrim nëse vendosni të keni një targë të personalizuar, duke përfshirë një kopje të certifikatës së regjistrimit të automjetit tuaj. Është e rëndësishme ta mbani Mazda-n të informuar për çdo ndryshim në detajet tuaja pasi mund të jetë e nevojshme t'ju kontaktojmë në të ardhmen me kujtesa të shërbimit ose informacione për sigurinë. Kontaktoni Mazda-n duke përdorur detajet tek faqja jonë "Na Kontaktoni". 

Cili është lloji i duhur i naftës për makinën time?

Lloji i duhur i naftës për automjetin tuaj varet nga modeli dhe mosha e Mazda-s tuaj. Ju lutem, konsultohuni me manualin e pronarit ose koncesionarin lokal të Mazda-s apo Riparuesin e Autorizuar, për të marrë informacione specifike. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu. 

A mundet një koncesionar i Mazda-s të kontrollojë dhe të bëjë mbushjen e automjetit tim me naftë?

Koncesionari juaj lokal Mazda ose Riparuesi i Autorizuar mund t'ju ndihmojë me kontrollimin dhe mbushjen me naftë. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu. 

Kur duhet të rinovohet rripi i motorit?

Kjo varet nga modeli dhe mosha e Mazda-s tuaj. Ju lutem konsultohuni me Manualin e Pronarit ose koncesionarin tuaj Mazda për këshilla në lidhje me këtë. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu. 

Sa shpesh duhet ta dërgoj për mirëmbajtje sistemin e kondicionimit?

Frekuenca e servisit të sistemit të kondicionimit të Mazda-s tuaj varet nga modeli dhe mosha e Mazda-s. Ju lutem, konsultohuni me manualin e pronarit ose koncesionarin lokal Mazda për informacione specifike. Për të gjetur koncesionarin tuaj lokal Mazda, klikoni këtu. 

Nuk gjetët përgjigje për pyetjen tuaj?

Ekipi ynë i Shërbimit të Klientit është këtu për t'ju ndihmuar. info@mazda.hr 

1Makinat e treguara mund të mos jenë të njëjta me modelet e destinuara për tregun shqiptar. Ngjyrat dhe veçoritë e caktuara të brendshme dhe të jashtme të paraqitura mund të ndryshojnë nga modeli aktual dhe makinat mund të pajisen me shtesa opsionale.

Të gjitha çmimet e paraqitura janë çmime të rekomanduara jo detyruese nga Mazda Motor, përfshirë TVSH-në (20%) dhe Taksa speciale. Për shkak të kompleksitetit të llogaritjes së taksave, mund të ndodhin mospërputhje të caktuara, kështu që pyesni dealer-in tuaj Mazda për çmimin e saktë të një modeli të veçantë.